It’s alive.

1:a maj, vissa går i fackeltåg medan andra sparkar liv i detta sociala medium samtidigt som Way out West aktuella Sturgill Simpson strålar ur högtalarna.

Ja, vad har hänt sen sist?

Skärmavbild 2015-05-01 kl. 18.01.18

Sammanfattningsvis kan man väl säga att jag har uppnått alla mina mål med elitsatsningen på Mountainbike och istället för att göra mer i sadeln till detta år valde jag att göra mer i övriga delar av det som vi kallar livet. Det så kallade privatlivet, yrkeslivet och sambolivet. Jag valde en ny stig i livets skog och har inte tittat tillbaks sedan dess!

Har inte hunnit bli Brolin-ig (än) men hårväxten på benen är återställd och cyklar i shorts som glad stigcyklist. Har ”bara” 2 cyklar i min ägo, en 29″ hardtail för pendling och vintercykling och min nyinköpta #trenduro 27,5″ för glädjecykling. Jag och Linda ska gifta oss i Tällberg i slutet på juni, äger numera också min första kravatt. Tiden går fort och det börjar kännas på riktigt! Har fått mer ansvar och förtroende av arbetsgivaren vilket också är något jag strävat efter under resans gång, karriärövergångar på alla möjliga led alltså.

#Sjöstigen

A video posted by Jesper Hjortsberg (@jeppehjortsberg) on

Nya tider, men en del är sig likt å.

Kommentera

