Häng med!

Det har hänt massor av roliga och spännande saker sen senaste inlägget, det är bara det att inget av dom sakerna har synts här. Så frågan är väl om det egentligen har hänt?

Det är väl hög tid att styra upp detta tycker jag!

Jag är och har alltid varit rätt så aktiv på Instagram och kommer så fortsätta vara, blandar lite mellan de världar jag rör mig i så ni som har intresse av det gör enklast i att följa mig där.

När det gäller bloggande så kommer jag fortsättningsvis att blogga om cykelrelaterade bitar på Cykloteket Racing Teams hemsida, allt från träning och funderingar däromkring och annat smått och gott bakom kulisserna! Följer ni bloggen så får ni ju även fördelen att ta del av resterande åkares inlägg vilket jag vet är en win-win!

Mitt bästa tips är att även följa CRT på Facebook, då har ni koll på allt som händer på den fronten!

Tills jag hittat ett annat syfte och framförallt mer tid, kommer jag vara fortsatt defensiv när det gäller inlägg på den här sidan. Jag har en del tankar och funderingar kring idrottspsykologi som jag skulle vilja lufta i etern men det får bli en annan dag, en annan tid!

Kommentera

