Att komma igång

Har tagit det lugnt sen Sala Silverman, tränat sporadiskt och lite planlöst. Fick en liten känning i foten som troligtvis kommer från löpningen som gjort att jag inte kunnat belasta foten som jag velat, så det har hjälpt mig hålla mig extra lugn. Samtidigt har det gjort mig mentalt gott att vila, fysiskt förfall kommer jag dock inte undan.

Och nu känner jag mig allmänt hängig, omotiverad och trött. Kroppen anpassar sig lite för bra ibland, det som förut var lätt är kräver nu lite extra motivation och disciplin. Att komma igång är inte alltid så himla lätt, även om man tränar runt 500-600 timmar per år.

Här är jag nu, redo att komma igång igen! Kämpa, kötta, slita o.s.v

Fast idag vilar jag nog.

Kommentera

