Ränneslättsturen

Det blev ingen succé nere i Eksjö, men banan var mycket rolig! Hade glömt hur kul den var med alla fina stigar. Jag hade dock en av mina sämre dagar i sadeln vilket resulterade i en 21:a placering, 02:59:36 i tävlingstid. Men, benen finns där någonstans tycker jag! Bara att ladda om inför Mörksuggejakten i Rättvik i helgen.

Imorgon åker jag med Dala Sports Academy till Sälen och kör sträckningen för CykelVasan!

Men först ska jag njuta av den första semesterdagen.

Kommentera

