Inför: Ränneslättsturen 2013

Sitter här vid frukostbordet hemma i Falun med blå himmel och god frukost framför mig, om en halvtimme kommer Robban och plockar upp mig och vi styr neråt landet mot Eksjö.

logo_rst

78 km Ränneslättsturen imorgon alltså, deltävling i Långloppscupen. Har kört denna tävling 2 gånger tidigare, 2011 och 2012. Som bäst varit 14:e man och 8,75% ifrån vinnartiden, det var 2011.  Tävlingstid kring 3 timmar då.

Medans solen skiner i Falun, som den alltid gör, så verkar den hålla sig undan nere i Eksjö enligt yr.no

 

 

 

Skärmavbild 2013-06-29 kl. 08.14.08

 

Jag har varit frisk i övrigt och träningen har flytit på OK även om jag känner att jag saknar det där lilla extra. Det där lilla extra som jag nu har tid att försöka locka fram under min semester som startade igår eftermiddag!

Kommentera

