Inför: Högbobiken 2013

Tajt inför-inlägg den här gången, åker snart mot Högbo! Velade lite i början av veckan om jag skulle köra eller inte p.g.a slitenhet. Har dragit på mig en blåjävlig träningsvärk efter att ha löptränat i Tisdags, fick för mig att prova framfotslöpning och vaderna är helt steenstumma, kanske kan tävla bort värken iallafall! I övrigt har jag inte tittat på cykeln sen Långa Lugnet.

Skärmavbild 2012-06-03 kl. 17.42.35

Förra året var det grisväder på Högbobiken, iår ser det ut att bli kalasväder och banan ska vara lite längre vad jag hört. Blir intressant att se vad de hittat på! Blev 3:a förra året, efter Fredrik Eriksson och Pelle Sjudin, iår verkar startfältet bli stenhårt så någon pallplats kommer inte ske av sig självt precis.

Kommentera

