Stum nu, snabb sen.

Idag gjordes det premiär på syrafesten á Ingarvet GP för iår, för min del iallafall. Saknades en del pang-pang för att göra det till en poängfylld tillställning för egen del men jag är väl så nöjd med passet i sin helhet. I huvudsak jobbigt, precis som de ska vara.

Adam Steen har tagit den här fina bilden på mig och stilikonen Lisa Ström innan starten. Se strumphöjd och skoskydd.

Var ute och lekte med Inside Linken igår och måste säga att jag är riktigt nöjd med hur den tillsammans med mig beter sig, vi blir bara mer och mer samspelta. Inga lockoutreglage, bara å trampa och utan gungandet när man inte behöver det. Tänkte skriva en mer utförlig rapport längre fram.

Foto: Jenny Rissveds.

Har även anmält mig till min tävlingspremiär som blir Långa Billingeracet. Men först laddar vi inför stundande flytt till helgen. 2 lägenheter skall bli 1 och ingen är väl gladare för det än jag! Blir 2 dagar vila nu, eller kanske t.om 3 dagar.

Oavsett eventuellt förfall och vad som händer med mitokondrierna.

Kommentera

