Kepsejsade!

BHKLGdMCUAAZWbc.jpg-largeTanken och planen var att jag skulle ha befunnit mig i Stockholm och kört Keps Cup idag, det blev oplanerade förhinder på den fronten så jag fick tyvärr ställa in resan, men eftersom jag bor i den fantastiska cykelstaden Falun var det inga problem att få sällskap och bli trött ändå! Tröskelintervaller med Magnus Darvell, Lars Bleckur och Pontus Johansson blev det istället. Eller ”mellanmjölksträning” som Mange säger. Rejäl surmjölk i benen efter sista intervallen, precis som de ska vara. Bra pass!

Foto: Pumpen.

Trillade in ett SMS på förmiddagen från Mr. TCM också, ”Cykeln är klar”. Mer än så behöver man inte veta! Ska försöka ta mig ner till Tyresö och hämta skönheten så snart som möjligt, monterat och klart! Bara finlir och trampa, grabbarna i verkstaden är grymma!

Och just nu faller det stora snöflingor på Galgberget, c’est la vie..

DSAelitidrottTopp

Passa på att söka till Dala Sports Academy! Ansökningstiden går ut 15:e maj, så än finns tid att söka! Klicka här för mer information!

2 thoughts on “Kepsejsade!

Kommentera

