Mellanlandning

Sitter hemma i köket uppe på Galgberget och stirrar ut i mörkret, kom precis hem från julfirande i Västernorrland och imorgon går flyget från Borlänge till Gran Canaria. 2 veckors vistelse i (förhoppningsvis) sol och i sadeln för mig och Lars Bleckur hägrar. Per Kumlin och Hasse Mård ska enligt uppgift även befinna sig på ön samtidigt som oss så det blir fint!

Har i princip inte rört på mig under hela december då jag dragits med förkylningar om vartannat, inte mycket att göra! Trodde det äntligen hade blåst över i Fredags men så kom halsont på Lördagen igen och nu siktar jag på att låta det gå igenom mitt hårt arbetande immunförsvar och sen får jag smyga igång träningen därnere efter bästa förmåga. Inte den på papperet bästa uppladdningen inför ett läger, men sån är verkligheten och nu är det bara att anpassa sig och göra det bästa av det! Ska bli grymt skoj, ser verkligen framemot lite värme!

God fortsättning på er allesammans!

2 thoughts on “Mellanlandning

Kommentera

