Framtidstro och förutsättningar

Jag har tagit ett längre och välbehövligt avbrott i jakten på att återta kontrollen och samla ihop mig efter en rent ut sagt mindre lyckad säsong. Arbetet med utvärdering av denna säsong pågår delvis fortfarande, men det mesta är avhandlat och nu blickar jag framåt istället.

De flesta pusselbitarna till nästa år är på plats redan och det känns inspirerande!

När jag flyttade till Falun för ganska precis ett år sedan förstod jag att jag valt att bosätta mig på en plats som har mer eller mindre en unik träningsmiljö, nu har det blivit ännu mer konkret genom att jag kommer ingå i Dala Sports Academy och dess grupp elitaktiva cyklister.

Jag har haft fullt stöd från teamet under denna säsong på alla sätt och vis, så kommer det fortsätta vara även under 2013.

Ser framemot det fortsatta arbetet med teamets sponsorer och samarbetspartners och jag tror vi kan skapa något riktigt bra tillsammans!

Jag känner iochmed detta att jag placerat mig i en stöttande och utvecklingsbar miljö som kommer betyda mycket för mig som cyklist och för det fortsatta arbetet att förverkliga mina mål under säsongen 2013.

Härnäst väntar en period med ytterliggare vila från strukturerad träning för min del innan jag sparkar igång grundträningen, ser verkligen framemot att sätta igång!

Kommentera

