Uppladdningen inför CykelVasan fortsätter

Dags för en semesterhälsning härifrån, vädret har varit bra och träningen flyter på rätt OK! Kört en del 30 sekundare och i Fredags luftades dieseln på Forsmotrampet med bl.a Robin Bryntesson, Magnus Jonsson och Jörgen Brink i klungan. Idag fick jag sällskap av syrran och en av familjens briarder när jag sprang backintervaller med stavar, riktigt trevligt.

Sover i vanlig ordning som en stock häruppe, +10 timmar per natt även denna gång. Lägg därtill dagliga powernaps framför sändningarna från Tour de France. Känner mig som en trötting, trots att mängden träning är låg med fokus på kvalité.

Det är en del arbete kvar inför CykelVasan för min del som jag ser det, bara att ha tålamod, göra så gott man kan och kämpa vidare!

Kommentera

