Fler bilder från Mörksuggejakten

Fick den här bilden från Mörksuggejakten på mailen av Staffan Rennermalm, gillar den skarpt!

Tomas Janssons sambo hade tagit den här bilden efter målgång, ni hittar fler bilder som hon tagit från Mörksuggan här.

Martin Eriksson la upp en bild på sitt framhjul efter kraschen i helgen på Instragram, GPS’en hade noterat en hastighet på 62 km/h innan han åkte i backen. Kunde slutat mycket värre för både han och Micke.

Nu när det är tävlingsfritt för mig ett par helger passar jag på att köra lite träning jag inte gjort på länge, så jag snörade på mig mina nya fina löparskor och kompressionsunderställ från Diadora och körde lite älghufs i Källviksbacken igår förmiddag.

Har väl saftig träningsvärk idag, såklart.

Det botar vi med ett distanspass efter lunch, ser ut att bli uppehåll så det gäller väl att passa på.

Kommentera

