Siffror, bilder och Strava

Foto från gårdagens start av Mörksuggejakten: Staffan Rennermalm

02:22:50, 05:47 min efter vinnaren och en 17:e plats på årets upplaga av Mörksuggan. 02:24:57 och 09:37 min efter förra året räckte till samma placering. Tufft iår med andra ord. En snabb överslagsräkning visar nog på bästa/minsta % ifrån vinnartid för mig någonsin också, så med det sagt är jag riktigt nöjd faktiskt. Banan var ju som sagt också lite längre och blötare än förra året.

Foto: Staffan Rennermalm

Har lagt upp några utvalda pass på Strava, från både träning och tävling, men långt ifrån alla aktiviteter. Här finns jag på Strava. Noterar att jag och Öijer har samma snabbaste tid på spurtrakan vid Ingarvet GP, då har jag inte varit i närheten av att ta hem en spurt medans han cashar in varje Torsdag. Får nog jobba lite på det där.

Foto: Staffan Rennermalm

Kommentera

