Personen ni söker är på semester

Inte en dag försent. Hade en deadline på leveranser idag som jag redan i måndags dömde ut och va lite orolig över, men det gick med en timmes marginal under ordinarie arbetstid. Så, nu kan jag ta semester. Ska ha 2 veckor ledigt nu, arbeta två veckor och sen har jag 3 veckor ledigt till efter det. Har firat detta med gräs och häckklippning samt en knapp timme rull på landsvägshojen runt Källviken-Olsbacka-Aspeboda-G:a Berget.

Däremot har jag sedan tidigare beslutat att jag inte kommer köra XC SM i Göteborg, jag åker till familjen i Västernorrland och laddar batterierna inför sista blocket tävlingar i Augusti istället. Det är trots allt där alla tävlingar jag siktar på går av stapeln, CykelVasan, Långlopps-SM, avslutningen i Långloppscupen. Dessutom ger det mig lite arbetsro och tid att försöka komma i lite bättre form än vad jag är för tillfället.

Ingarvet GP igår var ju en succé cykelmått mätt, 32 pers en torsdagskväll i Falun cyklade runt runt på Ingarvet och hade väl så trevligt. Jag hade det kämpigt men spurtade på samtliga varv för att få träning oavsett hur jag låg till, kände mig riktigt seg faktiskt men hellre då än på Söndag.

Öijer har väl tagit massor med bilder, som vanligt!

2 thoughts on “Personen ni söker är på semester

Kommentera

