Ingarvet GP #3

Stilstudie. Foto: Adam Steen

Näe, idag var det kämpigt på riktigt. Jag hade det på känn, vakna några gånger i natt av sendrag i benen och diverse andra gubbåkommor. Gårdagens pass tog nog mer på min skenslöa kropp än jag hade räknat med, men det gör faktiskt inget för det är ju så trevligt på Ingarvet GP oavsett dagsform.

Men det där med o spurta med målsättning på placeringar va väl bara o lägga ner kände jag redan efter första spurten, fanns inget krut alls.

Så jag stumdrog som en diesel ett par rundor istället och sen offrade jag mitt framhjul till Öijer som hade punkterat mot slutet. Skarvade med runt Varpan iaf så man blev väl tillräckligt fin i benen ändå för att börja ladda inför helgen. Foto: Ronya

Fam. Öijers barn: ”Har du tappat greppet Jens?”

Imorgon blir det nog ett mycket lätt rullpass på cirkus en timme + en fisketur för att rensa skallen. På Lördag blir det rullpass nere i Eksjö och sen race på Söndag. Hoppas på pigga ben till helgen iaf!

Dagens pepp!

Kommentera

