Teamkläder 2012

Som vanligt är den väldefinierade talangen på bilden inte jag. Simon poserar ju så fint så jag tänkte dela med mig av en bild på teamkläderna.

Har som ett led i min mentala uppladdning (inför allt i livet) varit ute vid sjön idag med, fast i Korså Bruk denna gång. Fick med mig 3 regnbågar hem som jag nu kan experimentera med i röken. Det finns inget mer rogivande för min inre hälsa än att fiska just nu, oavsett väderlek. Idag bjöds jag på solsken, åska och spöregn i en salig blandning men känner mig lika fin i skallen efter varje fisketur.

Blir lätt så när man kör pepp i öronen och har Dalarnas fina natur i ögonen.

Eksjö och Ränneslättsturen i helgen, vilket härligt saftkalas! Lär väl träna lite imorgon och sen köra Ingarvet GP på Torsdag om det ska bli någon ordning på mig efter att ha inlett denna vecka med två vilodagar.

2 thoughts on “Teamkläder 2012

Kommentera

