På jakt efter Mörksuggan.

Dagens träningspass avverkades i Rättvik på den fina Mörksuggebanan, vi hade t.om egen motorcykeleskort uppför Vidablick. Livet är fint.

Vi rullade runt på 2 timmar och 55 minuter effektiv tid på min klocka, kändes bättre i kroppen idag än igår. Va lite orolig att jag hade åkt på en förkylning men det var som bortblåst imorse.

Finns ju en del lerhål i början men annars är banan i mycket fint skick!

När jag kom hem slängde jag två hamburgare på grillen och sen packade jag ihop mig för att åka och fiska. Men idag var det inte roligt, myggsatan till förbannelse. Vackert som vanligt däremot, men fisken hade tagit ledigt idag. Rätt dött så jag blev less ganska snabbt, bättre lycka nästa gång!

2 thoughts on “På jakt efter Mörksuggan.

Kommentera

