Livet på sjön

Fick en sån där impulsiv kalasidé efter Ingarvet GP att kliva upp 03:00 för att åka och ta fisken på sängen innan arbetsdagen började, och det var väl så fint! Tog med mig lite frukost och fick en annorlunda start på gårdagen. Åkte tillbaks efter arbetsdagen och packade med mig lite middag, blev kvar till 23:00. Det är så vackert vid den här sjön så klockorna stannar.

Två fina regnbågar plockade jag iallafall upp den här gången, börjar lära mig sjön lite bättre och nu ska jag testa att röka fisken imorgon hade jag tänkt, har aldrig gjort det tidigare men det ska nog gå bra.

Erik Birgerson var på plats på Ingarvet GP och tog bilder, det är väl så vi rullar i Falun när vi tränar. Men jag lär ju skaffa längre strumpor, Lisa Ström hade ett par så fina långa så jag blev alldeles till mig av avundsjuka.

Och tyvärr kan jag ju inte bottenmeta mig i form så idag bjöd nygifte Robban Reyier Österling på MTB distans på delar av Långa Lugnetbanan, sedvanligt med regn och strul in absurdum men det var väl så trevligt!

Kommentera

