3 vilodagar

Har ni hört på maken? Katastrof och såvidare, men jag har i vanlig ordning inte känt mig nå vidare pigg, så jag har accepterat vad min kropp säger och vilat. Samt hunnit fila på mina blixtinsatta nya hobbys istället. Fiske och film.

Men idag blev jag mer eller mindre tvungen att ta mig ut för att stoppa förfallet, så jag började med minsta motståndets lag och fortsatte reka min väg mot Kämpoberget i Långshyttan. På Knivleden och Dalkarlsvägen ner till Nyberget den här gången, regnade g-i-v-e-t-v-i-s. Stundtals riktigt fina stigar, stundtals lite myr och stenigtsatan. Körde via Strand och Vika hem igen, lusten att köra fyror på hemvägen inföll så det blev 3 st iallafall.

Hittade en fin etta med jordvärme under första delen av passet, där skulle man bo!

 

Kommentera

