Gästrikecupen Skidstavallen

Arbetade i Gävle igår och passade på att stanna kvar och köra Gästrikecup vid Skidstavallen på kvällen. Sommaren verkade däremot ha tagit semester, knappa 10 grader och kall vind. Banan var rätt stökig på sina ställen och jag fick slita rätt fint, bra träning för mig med andra ord. Palmberg och Sjudin seglade om i skogen redan på första varvet av fyra, fick därefter köra mot mig själv men tycker jag lyckades rätt okej med det ändå. Topp 3 blev Palmberg, Sjudin och jag.

Foto: Tomas Jansson

Resultat och bilder från Gästrikecupen Skidstavallen 2012

Kommentera

