Staberg

Blev så nyfiken efter att ha kollat på den nyinköpta terrängkartan att jag tog mitt lugna rullpass idag kring Staberg, blev lite snurrande där på Klackstigen (tror den hette så). Det var väl sådär fantastiskt magiskt.. trodde jag skulle hinna cykla lite på Knivleden/Dalkarlsleden med men tiden rann iväg med alla stopp för att njuta av naturen. Nu ska jag knyta ihop detta mot Kämpoberget i Långshyttan är tanken!

Om det blir som jag tänkt mig blir det ett episkt distanspass av det hela till slut.

3 thoughts on “Staberg

Kommentera

