Siffror och bilder från gårdagen

Arrangörens bilder från Kolmårdsbiken finns här.

Kollade pulskurvan från tävlingen nyss, det va väl en riktigt fin tillställning med ett medel på 87% av maxpuls i 2,5 timme. Första 10 km till vänster. Det gick att ta i åtminstone och kroppen svarade.

Idag har jag trampat ur gårdagen med ett halvdistanspass, vaknade av mig själv halv sju så det fick bli solodistans på landsvägscykeln istället för att vänta in 9-folket vid Postenparkeringen. Ska ju ändå resa till Undrom om en stund så ju tidigare jag kunde bli av med träningen dessto tidigare kommer jag upp till familjen!

Tunga ben innan frukost, men det var väntat.

03:09:13, 98,21 km med ett snitt på 31,14 km/h och 828 höjdmeter hann jag dock skrapa ihop. Stumnade till fint sista 18 km och tappade fart. Trötthet uppnådd, uppdraget slutfört.

2 thoughts on “Siffror och bilder från gårdagen

Kommentera

