Ass möde #2

Hej från någonstans i botten på Maslows behovstrappa.

Sömnbehovet har varit stort sedan helgens bravader, om det beror på just helgen låter jag vara osagt. Ett sömnbehov jag lyxigt nog faktiskt kan möta upp. Alles gut osv. Tvivlar att det beror på min oerhört blygsamma mängd träningstimmar iallafall.

Dagsformen de här två inledande dagarna på veckan har varit inspirerande trött, slö och energilös. Bra förutsättningar för världsrekord och sånt. Ingen feber eller sån skit har slagit till åtminstone. Var ut och försökte mig på lite intervaller på landsvägshojen igår och det var väl så lågpulsat +kraftlöst att klockan stannade och skrattade åt mig. Idag har jag inte gjort många knop efter kontorstid, somnade väl påpassligt nog efter middagen och vaknade vid 20:00. Trötting.

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter!

2 thoughts on “Ass möde #2

Kommentera

