Landsvägspremiär

Vägrade ställa klockan igår kväll men vaknade kring 08:20 snåret, på twitter meddelades det att det var Posten vid 09:00 som gällde om man ville ha sällskap för att köra landsvägsdistans. Med mina grisben lät sällskap som en bra idé. Fick väl halvpanik och slängde på mig grejerna och rullade ner på stan, hade väl kunnat snooza lite för jag var givetvis först på plats. Fick tid på mig att lära mig hur växlingen fungerade på SRAM Red reglagen, de va klockrent!

Vi blev ett bra gäng som först rullade strax över timmen innan vi kom in till stan igen och hämtade upp någon/några som haft sovmorgon och sen bar det av på äventyr!

Ska väl ge mig på det där Skuggarvstempot till veckan hade jag tänkt! Kan inte skylla på materialet iallafall.

Kommentera

