Förfest

Är ni intresserade av att se hur en bana i Gästrikecupen kan se ut? Spana in Palmbergs GoPro video från första varvet på Testebovallen.

Årets bana var bra, precis som Mankan själv.

Såhär dagen före tävling är det väl alltid bra att ha något moment kvar att ta hand om, det hör väl till vanligheterna i mitt fall. Jag skulle bli stressad om det inte fanns ett stressmoment. Dagens I-landsproblem började imorse med förkylningskänsla. Efter kontoret fått sitt kämpade jag mig ut i snövädret för att hårdtesta kedjestyraren så den lirar med 37t klingan jag monterade på igår kväll från e*thirteen. Stort tack som vanligt till TCM som skakade fram klingan åt mig i tid, jag var sent ute och 37t var halvdryg att få tag i för XX.

Sen passade jag även på att byta vajer och hölje till bakväxeln, lyssna på Rihanna och äta och nu känns det bättre i kroppen. Nu sitter jag och kollar på startlistan inför morgondagen och hoppas att känslan imorse bara var en skenförkylning.

Vi startar 11:30 och jag åker tidigt på morgonen från Falun till Södertälje, hoppas på normalt väglag. Blir att spana in Läget i Trafiken under kvällen och morgonen.

Kommentera

