Gästrikedag

Har arbetat i Gävle idag, passade på att ställa in skorna och rejsa lite med två av mina Gästrikefavoriter i Pelle Sjudin och Magnus Palmberg på eftermiddagen. De är väl så snabba och vänliga! Inget nytt alltså.

När vi var klara så dök det upp ett gäng som skulle köra en senare TT så jag stannade kvar och körde med dom också när jag ändå var i krokarna. De här andra gänget körde Gästrikecupbanan, den körde vi även den 14:e April 2011 och då hade jag 09:43, 10:11, 10:33 och 10:15 min i varvtider. Idag blev det 8:47, 9:04, 9:07 och 9:08 min med en i benen redan så att säga.

4 thoughts on “Gästrikedag

  1. Du får ju ta med dig Pelle ner i helgen! Jag vill oxå rejsa med honom:-) Han verkar precis hur trevlig som helst och med tanke på hans vänner som jag känner så.

    Vilken gästrikecupstävling är längst söder ut? Har mina föräldrar i utkanten där så jag kanske kan få till ett av loppen!

Kommentera

