Mitt nya hem

När jag flyttade hit i höstas så hann jag inte utforska så mycket i närområdet, men idag har jag lagt en fin fin bana att köra TT på alldeles utanför där jag bor. Är väl så himla nöjd, fantastiskt.

Det tar ju en stund att reka en bana i nytt område. Sen ska man fundera och försöka tänka vilka inslag man mötte i XC-cupen förra året, vilka svagheter jag har och sen hitta miljöer som utmanar dessa för att nå framsteg.

Varvet mäter 5.61 km och 157 höjdmeter, lite tuffare än min förra hemmaplan i Gävle om vi säger som så.

3 thoughts on “Mitt nya hem

Kommentera

