Jag kapitulerar..

.. har väl beställt en diskmaskin. Det tog bara en (1) säsongsliknande tävlingshelg med hemkomst till totalt kaos att skita blanka fan i vardags-Otis. Installation på Fredag.

Nu fattas bara en sån där liten dammsugare som går omkring av sig själv.

Har fixat och donat lite här hemma på den lilla gräsplätten jag har, tagit fram grillen och grävt bort lite dryga rötter och rensat.

Har inte den blekaste aning om vad jag hålle på med i trädgården, går lite på känsla, vet inte alltid vad det är jag sätter spaden i men det brukar lösa sig.

Något annat än ogräs ska jag väl lyckas få fram så småningom!

Kommentera

