Skuggarvsdistans

Hade inte riktigt bestämt mig för hur dagens distanspass skulle bedrivas, initialt hade jag tänkt stigcykla vid Jungfruberget ett par timmar men jag hade katastrofben och såg inte riktigt att jag mentalt skulle orka med så mycket igångdrag och flyt.

Behövde även en push för att få benen att arbeta, var stenseg på platten med kaoskänsla i benen så jag kunde bara komma på ett alternativ till slut.

Det fick bli Skuggarvsdistans, helt enkelt.

Tid: 05:12:40
Distans: 112 km (2035 höjdmeter)
Snittpuls: 67% av max (83% av max som högsta notering)

2 thoughts on “Skuggarvsdistans

Kommentera

