Teori och praktik

Har studerat lite bilder från lördagens träningsrace och tittat lite på hur jag faktiskt sitter på cykeln, till följd av det har jag gjort en del justeringar i cockpit, tagit lite bilder i olika lägen och jämfört. Fick lite tips om det i helgen också som jag nu ska försöka överföra i praktiken. Tekniken är ju en viktig del av sporten, att studera sig själv i olika miljöer och hur man sitter på cykeln är bara nyttigt.

Dagens fysiska ansträning blev 7 x 5 min (1 min vila) på Monarken med skenslöa ben. 364W i snitt får väl vara godkänt med dagens förutsättningar, avrundade med 25 minuter på 250W. Har även hunnit baka bröd och avnjutit god mat.

Imorgon är en ny dag!

3 thoughts on “Teori och praktik

Kommentera

