Garderoben is the place on earth

Den här vinterformen är väl fin, 40 min nonstop @ 364W + en fettisfemma extra på samma effekt blev dagens eftermiddagspass. Vilket händelsevis är både personbästa med 14W och ett av mina effektmål till April. Bara att fortsätta träna på, vara lyhörd och lyssna på de råd och tips jag får så ska det nog bli bra.

Idag infann sig årets första vårkänslor, det slog mig också att det bara är iprincip 2 månader kvar till tävlingspremiär, fantastiskt vad tiden går fort när man har roligt.

3 thoughts on “Garderoben is the place on earth

  1. Shit pomfrite! Vad väger du? Riktigt starkt hur som helst! Själv klarar jag typ 10 min på den effekten och väger 75 kg. Men så är jag H30 också :-)

Kommentera

