Ett skepp kommer lastat!

Idag kom ett paket från TCM med lite fina produkter från teamets grymma sponsorer!

En Garmin Edge 500, däck från Maxxis, samt en Alpina Pheos hjälm som kommer kröna mitt huvud denna säsong.

Ett riktigt paketkalas, minst sagt! Längtar till våren och dubbfritt, ska bli kul att testa däcken i skogen.

Hjälmen satt som ett smäck och Edge 500:an är väl så fin, har ju en Garmin Forerunner 305 som jag haft sen Dackefejden. Den har gått som en klocka, pun intended, och får agera löp/skidklocka hädanefter.

Tror faktiskt den här förkylningen jag hade över helgen inte ställde till med något kaos alls, kan inte dra någon annan slutsats då jag känner mig stark. Knep ett personbästa på dagens testcykelpass, vilket firades med skidor vid Stångtjärn i -1 grader och helt okej spår, överlag en fin träningsdag alltså.

Känner en enorm trygghet i träningsupplägget iår, detta beror till stor del på Mickes råd och stöd. Annars brukar den här tiden på året vara fyllt av beslutsångest och massa onödigt omkastande i grundidéer och dylikt.

Istället för diverse tvivel känner jag arbetsro, en tro på det jag gör och ännu mera pepp!

Dagen album: Noel Gallagher’s High Flying Birds – Noel Gallagher’s High Flying Birds

Kommentera

