Dödsförskylning?

Började väl rinna en jäkla massa snor igår så jag var ganska säker på att årets första dödsförkylning skulle vara ett faktum. Drack mycket vatten, käkade några apelsiner och lite blåbär och vaknade imorse som om inget hade hänt. Däremot är jag medveten om att det skulle vara en liten chansning att träna idag, en chans jag tog.

Visar sig rätt snabbt om det var rätt beslut eller ej, men vi fick väl en så fin dag att cykla distans på även idag. Vintrarna är så vackra här i Dalarna.

Öijer har som vanligt tagit ett par kort dagen till ära. Fick se lite nya vägar och tog givetvis en obligatorisk Varpskarv innan hemfärd, skrapade ihop 4 timmar till slut. Kallt idag med. Kände mig stark, får väl se om dagens fina ben berodde på förkylningsform eller om jag bara hade en bra dag.

Nu blir det soffläge och AppleTV!

Kommentera

