2010-10-27

Slängde ett öga i träningsdagboken, 2010-10-27 var senaste gången jag löptränade i någon form. Kommer väl ha lagomt ont imorgon och ett par dagar framöver, men det var det värt!

Har alltid påstått att löpning är djävulens påfund, det står jag för. Idag behövde jag komma ut och göra något annat än cykla. En lång dag på kontoret och två kanelbullar tvingade mig till helkroppsrörelse. Tog med mig skidstavarna till Källviksberget och ”stavsprang” 4 x 4 minuter med inslag av snöpuls i lösa skoterspår.

Stum, fin och skitnödig på hemvägen som det brukar bli vid löpning. Var väl inte superpigg men jag fick det gjort med det jag hade idag, mer kan jag inte begära.

4:e passet fyror sen i Lördags, kämpa!

Kommentera

