På 16:e dagen, vila.

Imorse begav jag mig till ett vintrigt och -13 grader kallt Stångtjärn för lite stakning innan frukost. Det var inga höjdarspår däruppe idag på morgonen, jag är däremot inte så kräsen.

När jag kom hem från skidåkningen hade ju överkroppen fått sitt, så jag satte mig på testcykeln och trampade av en tjuga på 353 watt, vilket för dagen gav 4,76383266 W/kg.

Nu sitter jag och avnjuter en härlig älgfärssoppa som jag hoppas ger mig lite pangpang till eftermiddagens intervaller.

Totaltvilade igår däremot, första gången sen dagen innan maxtestet på GIH för cirka 2,5 vecka sedan. Passade på att ta ikapp lite serier och dokumentärer, införskaffade en AppleTV för några dagar sedan som jag blivit mycket bra kompis med.

Nu börjar det hända lite grejer på hemsidan för teamet också, kul! Vi finns ju som bekant redan på Facebook.

5 thoughts on “På 16:e dagen, vila.

Kommentera

