Från en dag till en annan

Följde upp gårdagens iPhone i tvättmaskin, failfyror och riktiga dyngben med två pass 4×4 på Superbowen + gym och torkad och fullt funktionell iPhone idag.

Man har ju sämre dagar ibland men de tar ju alltid slut och en ny dag med nya möjligheter följer. Det är en förmån att leva i en så trygg tillvaro att man kan förlita sig på detta.

Har inte kört utomhusfyror sen Dackefejden, det är absolut annorlunda än på stålhästen. Ett uppskattat mentalt break från bromsbandet var på sin plats.

Vi har ju 3 st testcyklar på kontorsgymmet, varav en av dem har störst potential till att göra nytta i form av skick, bromsband etc. Däremot har den sina fina blå originaltrampor på, och de sitter väl som gjuten cement. Kan jag bara få loss dem och sätta på kombipedalerna på den testcykeln istället så öppnas helt plötsligt en helt ny värld i form av tidseffektivitet i träningen.

Jag är inte alltid mentalt laddad för att köra hårda intervaller med mörkrets ryggsäck på axlarna före/efter kontorstid, ibland känner jag mig väldigt inspirerad vid lunch och då vore det ju ypperligt att kunna ta vara på det. Bara någon gång ibland skulle räcka.

Ju fler möjligheter dessto bättre!

9 thoughts on “Från en dag till en annan

  1. Ping: Min dag « Mickes underbara blogg

    • Hehe med smicker kommer man långt. Snitthastigheten för varje enskild intervall eller för alla fyra i snitt kan du ju få, med tanke på att jag körde på MTB’n utan effektmätning. Märker en viss jämförelsehets här Pumpen, vad har det tagit åt dig? Har Quarqen och bergsluften gjort sitt? ;)

      Fokusera inte så mycket på vad jag gör, det är väl så ointressant så klockorna stannar.

Kommentera

