Vilodag

Idag tog jag Forden i snöyran och åkte till Gävle för att arbeta, avnjöt en härlig sallad på Café Pazzo med några kollegor till lunch.

På hemvägen svängde jag in i Sandviken och hämtade upp ett hjulpar hos bröderna Palmberg. Det blev ju lite cykelprat också förstås. Alltid lika trevligt!


Var rätt slut i köttet igår efter enbart morgonträning + M.A.Q. Jag hade tänkt mig en vilodag idag om känslan av sluthet kvarstod.

Men efter en finlunch och en hungersnödpåse Brio i Hofors kunde jag känna hur sockret pripplade inom mig och gjorde underverk med mitt skenslöa pannben, övertänd från Edsken och hem till Falun ungefär. Så det fick bli fyror istället för vila.

Har man ben, så kör man.

Dagens 90-talare ska vi inte glömma!

Kommentera

