Årskrönika 2011

Har precis testcyklat klart för dagen, för året. Sovit halvkasst inatt vilket märktes direkt på prestationen, fick slita med skallen mer än vanligt. Eller så var det maxtestet igår som kaosade till det, brukar ju dock vara omvänt. Nu återstår bara lunch och sen bär det av till Gävles guldkust för lite lugnt nyårsfirande.

Nu kanske jag gör några av er besvikna, och några av er glada, för jag tänker fatta mig kort och sammanfatta året med en enkel melodi, en enkel melodi vars grundkänsla återspeglar året 2011. Håll till godo!

I övrigt tycker jag det absolut bästa med året 2011, är att jag inte kan komma på något som varit riktigt dåligt under året som gått. Som man tänker, så blir det.

Önskar er alla ett Gott nytt år och god fortsättning!

Kommentera

