Team Corratec Sweden 2012

Lite kort om en mycket rolig nyhet såhär på årskvisten!

Det är nu klart att jag kommer att köra för Team Corratec Sweden säsongen 2012, vilket givetvis känns grymt inspirerande! När jag var ner och träffade killarna bakom satsningen och de presenterade målsättning och vision kände jag direkt att detta är en resa jag i allra högsta grad vill vara delaktig i. Micke Flockhart är sedan tidigare en del av teamet, bara en sån sak.

Team Corratec Sweden är en ny seriös lagsatsning på elitnivå inom MTB som görs i ett samarbete mellan TCM i Tyresö och cykelmärket Corratec, ihop med flertalet andra spännande samarbetspartners. Mer om detta längre fram!

Under tiden kan ni givetvis hålla utkik på teamets Facebook sida.

13 thoughts on “Team Corratec Sweden 2012

  1. Grymt kul, det är du värd, grattis. Har för mig att jag sa nåt i somras på nån resa att det inom kort skulle lösa sig med sponsorsamarbete ;)

Kommentera

