Slut på eländet, dags för vila!

När klockan närmade sig 09:00 vid gamla postenparkeringen var det jag, Jens Westergren, Göran och Martin Eriksson samt triathleterna Magnus Johansson och Jonas Bergkvist som begav oss ut i snöyran och blåsten. Jens fick bestämma runda, såklart.

Efter pissepaus och diverse skräckhistorier om Specializedsugna brukshundar så var det väl dags att rulla hemåt på isiga grusvägar, kändes grymt på 29ern även om det släppte lite då och då. Jens och Magnus drog i backen 2 gånger var men båda klarade sig utan större men för livet.

Jag hade ju tänkt köra 5-6 timmar idag och hann med 2 skarvningar runt Varpan innan jag bestämde mig för att lyxa till det och kortade ner passet 30 minuter, jag blev trött ändå..

Allt är inte misär här i Falun som ni ser, frid och fröjd.

Nu ser jag verkligen framemot lite vila. Jag är enormt nöjd med hur jag presterat den här perioden och min motivation är som sagt på topp!

 

2 thoughts on “Slut på eländet, dags för vila!

Kommentera

