Pepparkakshångel

Det är väl inte ofta jag svär och önskar att jag hade tagit tåget hem från Borlänge. Men det händer. Egentligen började det redan imorse med årets i särklass finaste grisben och en kropp som skrek rakt ut så fort man försökte ta sig över distanspuls.

Tog mig hem på ren ilska, gick till skafferiet och satte tungan mot en pepparkaka och så var allt bra igen. Energiberövning är ju livsfarligt för humöret, hjärnan är mäktig. Sen kom jag även på att det jag närmar mig slutet på detta träningsblock.

Och jag minns väl så väl hur det var i slutet på förra blocket..

Kommentera

