Rapha Festive 500

Iår tänkte jag ge mig på den här utmaningen!

Målet: 500 km utomhuscykling mellan 23-31 December. Får man fin anledning att pressa sig genom julmaten bland annat, kommer nog mixa in lite träning som jag har planerat sedan tidigare i detta. Faktum är att det ligger riktigt bra till i schemat.

Eftersom jag är bortrest halva tiden så kommer det inte bli något saftkalas att få ihop det och dessutom arbetar jag i mellandagarna, även om jag tänkt cykla en hel del över jul och nyår så är det ju roligt att ha ett mål att sikta mot såhär i slutet på 2011.

Mer information hittar du på Rapha’s hemsida eller följ hashtag #rapha500 och #rapha500swe på twitter.

Jag tänkte göra ett inlägg på skolengelska med någon bild och förhoppningsvis en tanke eller två per erövrat pass.

Kommentera

