Transportmedel

Åkte till Intersport i Sandviken och hämtade min nya nöjdingcykel idag, en Scott Scale Comp 29’er.

Duger gott åt en skenslö en som mig! Är tänkt att främst gå som vintercykel och ta sig till och från jobbet.

Annars då? Helt vansinnigt mycket Rihanna just nu, förstår bara inte varför jag helt plötsligt måste lyssna på henne så tvångsmässigt som jag gör, går t.om och nynnar på låtar ibland. Blir rädd för mig själv, aldrig haft några tendenser tidigare.

Men det är väl bara att acceptera och låta det självdö.

Rihanna – ROCKSTAR 101 – Chew Fu Teachers Pet Fix
Rihanna – S&M – Sidney Samson Club
Rihanna – California King Bed – Bassjackers Club
Rihanna – Man Down
Rihanna – We Found Love
Rihanna – Mad House – Chew Fu Straight Jacket Fix 
Rihanna – G4L – Chew Fu Guns In The Air Fix
Rihanna – Disturbia – Jody den Broeder

Ni då, inga tvångstankar i farten? 

3 thoughts on “Transportmedel

  1. Den ser riktigt trevlig ut Jesper! En Scale 29 skulle jag gärna åka på nästa säsong, fast då förstås i dyrplast. Vad blir det för tävlingshoj för dig nästa år? Giant 29″ FS?

    Tvångstankar? Jomenvisst, har fastnat för serien The Big Bang Theory och håller som bäst på att plöja igenom 4 osedda säsonger.

Kommentera

