Falun Finest

Sa Hej till Kåre innan jag begav mig ut på äventyr, cyklade runt stora stöten och är väl för nöjd med att ha den här miljön alldeles runt hörnet. Planen för dagen var att avverka Öijers ”Falun Finest” back-lista, utmaningen var att hitta dit och hem. Som vanligt.

Så jag har alltså avverkat Norlingberg, Baggbo och Serparna vid Lugnet under dagens runda. I Bjurs klämde jag väl Dössberget med, som en bonus. Cyklade därefter fel och hamnade i Björsberg, fick trampa lite mer uppför tack vare det. Kom upp på baksidan av Baggbo till slut och rullade ner och vände för att cykla upp igen, den var fin den där Baggbobacken!

Utsikt från Baggbobacken

Här gick starten för LLSM 2009, mitt andra långlopp som jag ställde upp i faktiskt.

Höjdprofil från dagens runda, finns även på Garmin Connect.

Kommentera

