Saftkalas!

20111006-072850.jpg

Jag kom fram! Utan några större vilsekörningar anlände jag till HK i höstskrud. Vilken misärpendling, med de här benen var det slowmo till jobbet. Tog Runnleden, bra uppmärkt och jag mötte fler tåg än bilar fram till utkanten av Borlänge. Kortare än jag trodde var det med, men det tog ändå 55 min dörr till dörr. Kan inte säga så mycket om miljön, de va bläcksvart ute såklart.

Väl på plats var det väl lika bra att fortsätta misären.

20111006-073140.jpg

De gick väl så bra det! Det absolut finaste de har därnere i källaren är ju torkskåpet.

20111006-073305.jpg

5 thoughts on “Saftkalas!

Kommentera

