Förberedelse inför morgondagen

Har väl varit och kört OnsdagsVM vid Lugnet, gick alldeles utmärkt att bli sådär småtrött som man blir när man tar i. Och även ett ypperligt tillfälle att träffa lite folk med gemensamt intresse för sånt här självplågeri. De flesta körde cross, jag körde heldämpad Giant. Ryggen spökade på sista heatet så jag tog det säkra före det osäkra och avstod sista varvet.

Ska släpa de här skenslöa benen till kontoret i Borlänge via någon cykelväg imorgon också hade jag tänkt, det ska regna en del enligt prognosen, men vad gör det om 100 år?  Hitta väl en del förslag på cykelvägar på nån sida som heter Dalacykling.se, tänkte väl ge mig på den där Runnleden.

Vid ankomst blir det invigning av gymmet,

Problemet är ju, att min nya säng är så ofantligt skön. Imorse var det ett rent helvete att rulla ur.

Sempa!

Kommentera

