Välkommen, välkommen hit!

Då börjar jag bara i stort sett alltså? Alá Jojje Wadenius i Kent – Sverige. Hur svårt kan det va? Vackert!

Är ju ledig idag, har passat på att åka till kontoret i Borlänge på morgonen och satt upp skärmar och dator m.m. så att det är mer eller mindre funktionsdugligt. Det känns skönt att ha det gjort. Sen funderade jag över det här med logistiken för cykelpendlingen så jag tog med mig 2 ombyten samt gymkläder, 2 matlådor och lite frukost. Blir nog premiärpendling på Onsdag, är i Gävle imorgon.

Har Internet, 50% tack vare Telia, 50% tack vare Rotary Lorenz som lånat ut ett modem som jag aldrig fick från Telia. Inte många rätt den här gången, misärhantering från första kontakten, men nog om det.

Det börjar bli ordning i kaoset här, har fortfarande en del småsaker att göra.

4 thoughts on “Välkommen, välkommen hit!

Kommentera

