Sammanfattning träning v.36-39

Inte en enda svordom! Det gick väl alltför väl den här gången, får se om det håller ihop?

Ingen träning idag, har lagt upp gårdagens pass och uppdaterat kalendern.

Känns lite ruttet att jag inte hunnit ut i skogen än, men imorgon eftermiddag när jag kommer hem från jobbet ska jag sticka ut och cykla lite uppe vid Lugnet hade jag tänkt.

För dit hittar jag iallafall.

Sammanfattning:
50:11:49 (timmar:minuter:sekunder) totalt i tid, cirka 12,5 timme i snitt per vecka. Lagomt just nu tycker jag. Väldigt löst och på känsla, inga större krav och rätt sköna pass. Försökt träna stryketräning två gånger i veckan, inte riktigt lyckats.

Förut körde jag enbart bål, men nu har jag slängt in Knäböj, vadpress och marklyft och skurit ner lite på bålövningarna under de passen. Försöker göra 15-20 min rena bålövningar (plankan etc.) hemma lite då och då istället, skulle vilja ha det som rutin att göra det varje morgon. Men där är jag inte, än.

Fortsättningsvis tror jag det blir rätt lugnt även den här veckan med träningen, ska försöka träna så mycket jag känner för men fokus ligger på att komma in i en bra vardagsrytm här.

Tycker man ska ha lite respekt för det och inte fläska på med precis allt samtidigt om man verkligen inte måste. Kan jag hålla igång liknande arbete som jag gjort denna period även över nästkommane 4 veckorna är jag nöjd.

2 thoughts on “Sammanfattning träning v.36-39

Kommentera

