Bekräftelse CykelVasan 2012!

Infann mig i Falun klockan 07:00 imorse för att hämta nycklar, sen råkar jag ut för Steen-förbannelsen och tappar iPhonen i backen varav glaset till displayen spricker. En bra start på dagen med andra ord!

Sen tillbaks till Gävle och sista dagen på kontoret. Där det firades med alldeles för mycket tårta, trots att jag på förhand inte trodde det var möjligt.

Har tömt kontoret på prylar och packat in det i bilen så jag slipper åka och hämta det sen. Stämplade ut tidigare och åkte direkt hem och nu tar jag en paus i kaoset.

Min mor och hennes man kommer ner och hjälper mig att flytta, vilket känns skönt. Både att få hjälp och givetvis att träffa dom! Får se om vi tar oss ned i Falu Gruva på Söndag och härjar lite. Det kan man ju aldrig få nog av.

Sen har jag fått bekräftelse på deltagandet i CykelVasan 2012, nu är det bara att hålla fokus på målet i vinter!

Kommentera

