It’s you, It’s me, It’s Dancing!

Dagens: Los Campesinos -You, Me, Dancing.

Det är väl så förhållandet mellan mig och Monarken är, ibland. Vi räknar ner tillsammans nu, typ 1 eller 2 skrubbpass kvar. Fått lägenheten besiktad idag, så det är klart. Har väl lite småsaker kvar att stå i här hemma, men det mesta är faktiskt klart rent praktiskt, förutom Telia, som insisterar på att göra enkla saker komplicerade. Intet nytt.

Fick förresten en sån där ”Manic Monday” start på morgonen när jag blir väckt av kalenderfunktionen i telefonen som plingar till och påminner mig att tidsredovisa, klockan 07:45. Den där satans alarm-appen spelar mig spratt för 3:e gången. Blev en fattig frukost.

Dagens 40 min @ 315W i skrubben gick väl helt ok, ändå är det ju 35W från personbästa på samma tid. Försöker låta benen bestämma vad de känner för just nu, de kände uppenbarligen inte för så mycket mer än såhär.

Kommentera

